Вінницька міська рада

Наш навчальний заклад
Результати моніторингу якості освіти

Для визначення рівня знань, умінь та навичок вихованців відповідно вимог Освітньої програми для дітей від 2 до 7 років «Дитина» проведений моніторинг рівня досягнень дітей в усіх вікових групах.

Головна мета моніторингу - визначити поступові зміни в розвитку однієї конкретної дитини впродовж цілого року. За їх результатами підводяться підсумки, під час яких педагоги звертають увагу на сильні і слабкі сторонни розвитку кожної дитини, добрають доцільні та ефективні методи та форми роботи, шляхи індивідуальної роботи з нею.

         І півріччя

Розділи програми

Сформовано

%

Частково сформовано

%

В стадії формування %

Не сформовано

%

 

Віконечко у природу

43

38

15

4

 

Мова рідна,слово рідне

39

36

20

5

 

Дитина у довкіллі

42

42

13

3

 

Граючись зростаємо

40

45

11

4

 

Математична скарбничка

41

34

20

5

 

Зростаємо дужими

45

37

16

2

 

Чарівні фарби і талановиті пльчики

43

33

19

5

 

Привчаємось працювати

50

34

10

6

 

 

Художня література

46

30

18

6

 


  ІІ півріччя

Розділи програми

Сформовано

%

Частково сформовано

%

В стадії формування %

Не сформовано

%

 

Віконечко у природу

63

29

7,5

0,5

 

Мова рідна,слово рідне

60

29

11

0

 

Дитина у довкіллі

66

28

5

1

 

Граючись зростаємо

69

26

4

1

 

Математична скарбничка

63

27

9

1

 

Зростаємо дужими

63

24

13

0

 

Чарівні фарби і талановиті пльчики

66

24

9

1

 

Привчаємось працювати

66

26

7,5

0,5

 

 

Художня література

60

27

11

2

 


 

 Динаміка

Розділи програми

Сформовано

%

Частково сформовано

%

В стадії формування %

Не сформовано

%

 

Віконечко у природу

+20

-9

-7,5

-3,5

 

Мова рідна,слово рідне

+21

-7

-9

-5

 

Дитина у довкіллі

+24

-14

-8

-2

 

Граючись зростаємо

+29

-19

-7

-3

 

Математична скарбничка

+22

-7

-11

-4

 

Зростаємо дужими

+18

-13

-3

-2

 

Чарівні фарби і талановиті пльчики

+23

-9

-10

-4

 

Привчаємось працювати

+16

-8

-2,5

-5,5

 

 

Художня література

+14

Правильный CSS!